En nu eens eentje in het Nederlands.

Saturday, September 19, 2015

Ten eerste heb ik de naam van de blog veranderd naar gewoon, "Words from the Heart". Dit heb ik besloten gezien ik mezelf niet wil limiteren aan twee dagen in de week, maar gewoon wil bloggen wanneer het goed voelt. Ik ben een gevoelsmens, en van daaruit wil ik deze blog ook schrijven: gevoel.

Vandaag heb ik zo'n dag.

Zo'n dag waarop je alleen wilt zijn, maar ook bij iemand wilt zijn.
Zo'n dag waarop je wilt werken, maar ook in je pyjama series wilt kijken.
Zo'n dag waarop ik maar blijf eten, terwijl ik geeneens trek of honger heb.
Zo'n dag waarop ik aan jou moet denken.

En weet je, zo'n dag is helemaal niet erg. Er is niks mis met zo'n dag. Zolang het maar bij zo'n dag blijft.

Het blijft bij maar zo'n dag. Dat beloof ik mijzelf.

You Might Also Like

0 reacties